loading...

Code Center

جاب یاب|نیازمندیها،استخدام

استخدام پیمانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود و ادارات کل وابسته طبق مفاد قانون مدیریت خدمات کشوری و دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی از محل سهمیه

آخرین ارسال های انجمن

آگهی استخدام سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی

ادمین جاب یاب بازدید : 1416 پنجشنبه 29 تیر 1391 : 11:45 قبل از ظهر نظرات (0)

استخدام پیمانی

سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود و ادارات کل وابسته طبق مفاد قانون مدیریت خدمات کشوری و دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی از محل سهمیه استخدامی شماره 31200/90/200 مورخ 6/12/1390 معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور تعداد 36 نفر از واجدین شرایط 100% بومی را از طریق برگزاری آزمون توانمندی های عمومی و تخصصی، مصاحبه تخصصی و گزینش به صورت پیمانی به شرح ذیل استخدام می نماید.

شرایط عمومی استخدام :

-         تدین به دین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرح در قانون اساسی

-         تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران

-         التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

-         داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم از خدمت (ویژه آقایان تا پایان روز ثبت نام)

-         عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر

-         نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر

-         داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که استخدام می شوند.

-         داوطلبان استخدام نباید استخدام رسمی، ثابت و پیمانی سایر دستگاه های دولتی یا بازخرید خدمت باشند.

شرایط اختصاصی استخدام :

-         ­داشتن حداقل سن 20 سال و حداکثر سن 35 سال برای دارندگان مدارک تحصیلی کاردانی و کارشناسی و برای دارندگان مدرک تحصیلی ارشد و دکترا حداکثر 40 سال تا تاریخ انتشار آگهی

تبصره : موارد ذیل به شرط ارائه تاییدیه های معتبر به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد:

الف) داوطلبانی که در جبهه های نبرد حق علیه باطل (از تاریخ 31/6/1359 لغایت 29/5/1367) به صورت داوطلبانه خدمت نموده اند، به میزان حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحات پزشکی رزمندگان بر اثر مجروحیت در جبهه های نبرد حق علیه باطل

ب) افراد خانواده های معظم شهدا، آزادگان، مفقودالاثرها و جانبازان از کار افتاده کلی که قادر به کار نمی باشد شامل : همسر، فرزندان، پدر، مادر، خواهر و برادر تا میزان 5 سال

ج) فرزندان شهدا، فرزندان جانبازان (25% و بالاتر) و فرزندان آزادگانی که حداقل دارای سه سال سابقه اسارت دارند از شرط حداکثر سن معاف می باشند.

د) داوطلبانی که به صورت غیر رسمی و تمام وقت در دستگاه های دولتی از تاریخ 22/11/57 به خدمت اشتغال داشته اند به میزان مدت خدمت غیر رسمی.

نحوه ثبت نام:

ثبت نام فقط به صورت الکترونیکی از طریق آدرس اینترنتی جهاد کشاورزی استان به آدرس   www.nkj.irانجام می گیرد و یک نسخه از آگهی مذکور در پرتال استانداری خراسان شمالی به آدرس www.nkhorasan.ir   می باشد.

توجه :

الف) داوطلبان باید فرم ثبت نام را با دقت مطالعه و سپس نسبت به تکمیل و درج اطلاعات خود در فرم در مهلت مقرر اقدام نمایند.

ب) رسید بانکی مبنی بر پرداخت مبلغ 60000 ریال به حساب جاری 980 خزانه نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، قابل پرداخت در کلیه شعب بانک ملی ایران به عنوان حق شرکت در آزمون های تخصصی و عمومی داوطلبان استخدام (ایثارگران 50% مبلغ مذکور را می پردازند).

مدارک مورد نیاز در هنگام ثبت نام:

(تکمیل فرم ثبت نام، آخرین مدرک تحصیلی، کارت پایان خدمت یا معافیت دائم(آقایان)، یک قطعه عکس 4×3 و فیش بانکی که می بایست اسکن شود)

مهلت ثبت نام:

متقاضیان واجد شرایط ملزم هستند از روز دوشنبه مورخ 19/4/91 لغایت پنجشنبه مورخ 29/4/91 نسبت به ثبت نام الکترونیکی از طریق پورتال سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان شمالی به آدرس اینترنتی www.nkj.irاقدام نمایند.

مدارک مورد نیاز پس از قبولی در مرحله اول آزمون استخدامی

-         تکمیل برگ درخواست شغل (با دقت و خط خوانا تکمیل گردد)

-         تصویر آخرین مدرک تحصیلی

-         تصویر صفحه اول شناسنامه (در صورت داشتن توضیحات، تصویر صفحه آخر)

-         تصویر کارت پایان خدمت وظیفه عمومی و یا معافیت دائم (ویژه برادران) تاریخ پایان خدمت یا معافیت باید قبل از آخرین مهلت ارسال مدارک باشد.

-         اصل رسید بانکی

-         دو قطعه عکس 4×3 جدید، تمام رخ ، پشت نویسی شده (یک قطعه عکس روی برگ ثبت نام الصاق شود)

-         مدارک دال بر ایثارگری، معلولین عادی بر حسب مورد از مراجع ذیربط

-         مدارک دال بر بومی بودن.

-         مدارک دال بر معلول بودن.

زمان و مکان محل توزیع کارت:

کارت ورود به جلسه آزمون توانمندی های عمومی و تخصصی به صورت اینترنتی در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه مورخ 25 و 26 مرداد 91 از طریق آدرس اینترنتی www.nkj.irتوزیع خواهد شد. همچنین زمان و محل برگزاری آزمون در هنگام توزیع کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید.

ضمنا نتایج اولیه آزمون پس از تایید معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور و یا دفتر منابع انسانی استانداری خراسان شمالی (حدودا یک ماه پس از آزمون) از طریق آدرس اینترنتی جهاد کشاورزی استان (www.nkj.ir) اعلام خواهد شد.

مواد آزمون عبارتند از :

الف) آزمون توانمندی های عمومی شامل

1- زبان و ادبیات فارسی 2- زبان انگلیسی عمومی 3- ریاضی و آمار مقدماتی 4- فناوری اطلاعات 5- معارف اسلامی 6- اطلاعات سیاسی و اجتماعی و مبانی قانونی که به تعداد 100 سوال چهار گزینه ای طراحی خواهد شد.

تبصره : اقلیت های دینی از پاسخگویی به سوالات معارف دینی معاف می باشند و امتیاز آن در سایر موارد آزمون توزیع می شود.

ب) آزمون تخصصی شامل سوالات مرتبط با رشته شغلی مورد درخواست داوطلب می باشد.

تبصره: سوالات عمومی و اختصاصی نمره منفی ندارند.

تذکرات:

1- صد درصد استخدام از محل سهمیه استخدامی مندرج در آگهی استخدامی به داوطلبان بومی استان خراسان شمالی اختصاص دارد.

تبصره : بومی شامل افرادی می شود که حداقل دارای یکی از ویژگی های زیر باشد:

الف) محل تولد داوطلب با محل جغرافیایی استان مورد تقاضا برای استخدام یکی باشد.

ب) حداقل دو مقطع از مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی، متوسطه را در استان خراسان شمالی سپری کرده باشد.

ج) فرزندان پرسنل نیروی مسلح در صورتی که محل 3 سال از سنوات تحصیلی آن ها (اعم از ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان) در استان خراسان شمالی نیز باشد بومی تلقی می شوند.

توجه : داوطلبان موضوع این بند بایستی مدارک لازم را به همراه سایر مدارک مورد نیاز ارسال نمایند.

1/1 – داوطلبان بومی نقطه جغرافیایی پست های شهرستان در صورت کسب نمره مساوی از اولویت برخودارا خواهند شد.

2/1 – شرایط پذیرش در پست های ستادی برای تمامی داوطلبان بومی استان یکسان می باشد.

از کل مجوز استخدامی 30 درصد آن برای استخدام ایثارگران بومی اختصاص دارد که 25 درصد آن به فرزندان شاهد، فرزندان جانبازان 25% و بالاتر و فرزندان ازادگانی که حداقل دارای یک سال سابقه اسارت دارند و 5 درصد باقیمانده به رزمندگان با سابقه حداقل 6 ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها و همسر و فرزندان آنان و فرزندان جانبازان زیر 25 درصد و آزادگان زیر یکسال اسارت و خواهران و برادران شهدا اختصاص می یابد. سهمیه ایثارگران مذکور از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران معرفی و جذب خواهند شد. فرزندان معظم شاهد و جانبازان 25درصد و بالاتر بومی که از سوی بنیاد مذکور معرفی نشده اند می توانند در این آگهی ثبت نام نموده و در صورت عدم تکمیل سهمیه از باقیمانده سهمیه اختصاصی بهره مند شوند.

1/2 – انتخاب ایثارگران در حد سهمیه تعیین شده به ترتیب نمره کسب شده از بین ایثارگران واجد شرایط که در زمان مقرر ثبت نام نموده اند انجام خواهد شد.

2/2 – استخدام مازاد بر 30% سهمیه ایثارگران از طریق رقابت با سایر داوطلبان واجد شرایط صورت خواهد گرفت.

3/2 – ایثارگرانی که از بنیاد شهید و امور ایثارگران کارت شناسایی دارند و افراد وابسته به آنان در صورت ارائه تصویر آن نیازی به اخذ و ارائه گواهی از بنیاد مذکور ندارند.

3- معلولین عادی بومی به شرط کسب حد نصاب نمره لازم و دارا بودن شرایط مندرج در آگهی به ترتیب نمره مکتسبه از 3% سهمیه قانونی مربوطه برخوردار خواهند بود.

4- به استناد ماده 3 دستورالعمل نحوه و شرایط به کارگیری نیروی انسانی نخبه و استعداد برتر در دانشگاه های اجرایی 5% سهمیه استخدامی به افراد نخبه و استعداد برتر پس از شرکت در آزمون و کسب حد نصاب نمره لازم اختصاص خواهد یافت.

5- انتخاب داوطلبان استخدامی برای انجام مصاحبه تخصصی حداکثر به میزان سه برابر ظرفیت مورد نیاز از میان افرادی که حد نصاب نمره آزمون عمومی (60 درصد کل نمره آزمون) را کسب کرده اند. به ترتیب از بالاترین نمرات آزمون تخصصی انجام خواهد شد.

6- کسب حد نصاب 60 درصد نمره لازم در آزمون توانمندی های عمومی صرفا به منزله تایید صلاحیت عمومی و تصحیح اوراق امتحان بوده و هیچگونه حق استخدامی ایجاد نمی کند و انتخاب داوطلبان بر اساس نمرات آزمون تخصصی و با رعایت اولویت های مقرر صورت می پذیرد.

7- کارکنان غیر رسمی (قرارداد کار معین / مشخص) شاغل در دستگاه های اجرایی دولتی موضوع ماده 5 قانون خدمات کشوری که هم اکنون نیز خدمتشان ادامه دارد به ازای هر سال تجربه مربوط و مشابه (2درصد) و حداکثر (20درصد) از امتیاز مکتسبه در هر یک از مراحل آزمون استخدامی به صورت جداگانه برخوردار خواهند شد.

8- به مدارک ارسالی توسط دانشجویان و دارندگان مدارک تحصیلی بالاتر و پایین تر از مقاطع تحصیلی اعلام شده در شرایط احراز مشاغل مذکور در آگهی و همچنین مدارک معادل (به استثناء دارندگان مدارک تحصیلی معادل صادره از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور که در آزمون جامع سازمان سنجش آموزش کشور شرکت نموده و قبول شده اند و گواهی مبنی بر امکان ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر با ارزش علمی دارند) ترتیب اثر داده نخواهد شد.

9- مدارک تحصیلی فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی در صورت پذیرفته شده در آزمون (حداکثر 2ماه پس از اعلام نتیجه) بایستی به تایید سازمان مرکزی دانشگاه مذکور برسد.

10- مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و یا ارسال مدارک به صورت نامه برعهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل امتحان، مسابقه و جذب محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و در صورت صدور حکم استخدامی، حکم مزبور لغو و بلااثر می گردد.

11- انتخاب نهایی پذیرفته شدگان پس از طی مراحل آزمون، مصاحبه تخصصی و گزینش صورت خواهد گرفت.

12- اخذ تاییدیه مدارک تحصیلی متقاضیان استخدام در صورت پذیرفته شدن در امتحان (حداکثر 2 ماه پس از اعلام نتیجه) از سوی دستگاه الزامی است.

13- پذیرفته شدگان موظف اند حداکثر ظرف مدت یک ماه پس از اعلام نتیجه نهایی به دستگاه مربوطه مراجعه نمایند و در صورت عدم مراجعه و یا انصراف آنان از افراد ذخیره استفاده خواهد شد.

متن اطلاعیه فوق از سایت به آدرس اینترنتی سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان شمالی www.nkj.irاطلاع رسانده گردیده است. متقاضیان می بایست جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به آدرس مذکور مراجعه نمایند.

ردیف

نام دستگاه

عنوان رشته شغلی

محل جغرافیایی خدمت

تعداد موردنیاز

جنسیت

شرایط احراز و رشته تحصیلی

مرد

زن

1

جهاد کشاورزی

کارشناس امور حقوقی

اسفراین

1

*

*

دارا بودن مدرک تحصیلی لیسانس و بالاتر در یکی از رشته های حقوق عمومی، حقوق قضایی

2

کارشناس امور حقوقی

بجنورد( ستاد)

1

*

 

دارا بودن مدرک تحصیلی لیسانس و بالاتر در یکی از رشته های حقوق عمومی، حقوق قضایی

3

کارشناس روابط عمومی

بجنورد (ستاد)

1

*

*

دارا بودن مدرک تحصیلی لیسانس و بالاتر در یکی از رشته های روابط عمومی، ارتباطات اجتماعی، تحقیق در ارتباطات اجتماعی، برنامه ریزی علوم اجتماعی، خدمات اجتماعی، ارتباطات فرهنگی

4

کارشناس امور زمین

بجنورد و گرمه هر کدام یک نفر

2

*

 

دارا بودن مدرک تحصیلی لیسانس و بالاتر در رشته حقوق قضایی

5

کارشناس امور زمین

جاجرم  و فاروج هر کدام یک نفر

2

*

*

دارا بودن مدرک تحصیلی لیسانس و بالاتر در رشته زراعت

6

کارشناس صنایع کشاورزی

فاروج

1

*

*

دارا بودن دانشنامه لیسانس و بالاتر در یکی از رشته های مهندسی کشاورزی با گرایش (علوم و صنایع غذایی – صنایع کشاورزی – تولیدات دامی – تولیدات گیاهی – شیمی با گرایش صنایع غذایی)

7

کارشناس دامپروری

بجنورد

1

*

 

دارا بودن مدرک تحصیلی لیسانس و بالاتر در یکی از رشته های دامپروری – مهندسی تولیدات دامی – مهندسی کشاورزی با گرایش علوم دامی

8

کارشناس صنایع کشاورزی

مانه  و سمرقان و بدرانلو هر کدام یک نفر

2

*

*

دارا بودن دانشنامه لیسانس و بالاتر در یکی از رشته های مهندسی کشاورزی با گرایش علوم و صنایع غذایی – صنایع کشاورزی

9

کارشناس امور اداری

بجنورد (ستاد)

4 نفر ، بجنورد، اسفراین، فاروج هرکدام یک نفر

7

*

*

دارا بودن مدرک تحصیلی لیسانس و بالاتر در یکی از رشته های مدیریت اداری – مدیریت خدمات اداری – علوم اداری – امور اداری و مدیریت – مدیریت دولتی – مدیریت آموزشی – مدیریت و برنامه ریزی آموزشی ، مدیریت صنعتی

10

کارشناس آمار

بجنورد( ستاد)

1

*

*

دارا بودن مدرک تحصیلی لیسانس و بالاتر در یکی از رشته های آمار – آمار کامپیوتر – آمار ریاضی

11

حسابدار

بجنورد( ستاد)

1

*

*

دارا بودن مدرک تحصیلی لیسانس و بالاتر در یکی از رشته های حسابداری – حسابرسی – حسابداری و امور مالی – کاربرد کامپیوتر در امور مالی – مدیریت مالی

12

کارشناس گزینش

بجنورد( ستاد)

2

*

 

دارا بودن مدرک تحصیلی لیسانس و بالاتر در یکی از رشته های مدیریت اداری – امور اداری و مدیریت – مدیریت خدمات اداری – مدیریت دولتی – مدیریت پرسنلی – مدیریت و برنامه ریزی آموزشی – تحقیق در ارتباطات اجتماعی

13

کارشناس حراست

بجنورد( ستاد)

1

*

 

دارا بودن مدرک تحصیلی لیسانس و بالاتر در رشته کامپیوتر با گرایش IT

14

کارشناس امور آموزشی

بجنورد( ستاد)

1

*

*

دارا بودن مدرک تحصیلی لیسانس و بالاتر در یکی از رشته های مدیریت آموزشی – مدیریت و برنامه ریزی آموزشی – برنامه ریزی آموزشی – تحصیلات حوزوی سطح 2 و بالاتر

15

امور عشایری

کارشناس روابط عمومی

بجنورد( ستاد)

1

*

 

دارا بودن دانشنامه لیسانس و بالاتر در یکی از رشته های روابط عمومی ، ارتباطات اجتماعی، علوم اجتماعی، جامعه شناسی

16

حسابدار

بحنورد ( ستاد)

1

*

*

دارا بودن مدرک تحصیلی لیسانس و بالاتر در یکی از رشته های حسابداری، حسابرسی، حسابداری و امور مالی – کاربرد کامپیوتر در امور مالی – مدیریت مالی

17

کارشناس امور بازرگانی

شیروان

1

*

 

دارا بودن دانشنامه لیسانس و بالاتر در یکی از رشته های مدیریت بازرگانی، خدمات بازرگانی، مدیریت صنعتی

18

کارشناس راه و ساختمان

اسفراین

1

*

 

دارا بودن دانشنامه لیسانس و بالاتر در یکی از رشته های (مهندسی عمران – عمران) مهندسی راه و ساختمان، (مهندسی تکنولوژِ عمران – عمران)

19

تعاون روستایی

کارشناس برنامه ریزی کشاورزی

شیروان

1

*

*

لیسانس و بالاتر در یکی از رشته های تحصیلی مدیریت کشاورزی، اقتصاد کشاورزی و یا فوق لیسانس در رشته های مدیریت دولتی یا برنامه ریزی به شرط داشتن لیسانس کشاورزی

20

منابع طبیعی

کارشناس جنگل و مرتع

فاروج، گرمه، شیروان هر کدام یک نفر

 

3

*

 

دارا بودن دانشنامه لیسانس و بالاتر در یکی از رشته های مهندسی منابع طبیعی با کلیه گرایش های مرتع و آبخیزداری،مهندسی آبخیزداری، جنگل و مرتع، جنگلداری، جنگل شناسی، مرتع داری، بیابان زدایی و مدیریت مناطق بیابانی

21

دامپزشکی

کارشناس کنترل بهداشتی اماکن

بجنورد(ستاد)

1

*

*

لیسانس بهداشت مواد غذایی با منشا دامی – بهداشت حرفه ای

22

کارشناس آزمایشگاه

بجنورد( ستاد)

1

*

*

دارا بودن دانشنامه لیسانس علوم آزمایشگاهی دامی

23

کمک کارشناس دامپزشکی

بجنورد( ستاد)

1

*

 

دارا بودن مدرک تحصیلی فوق دیپلم دامپزشکی

24

مرکز تحقیقات

کارشناس مهندسی زراعی

حصار گرمخان- ایستگاه تحقیقات سیساب

1

*

 

دارا بودن دانشنامه فوق لیسانس و بالاتر در رشته مرتع داری، مرتع و آبخیز داری

 

 


 

برچسب ها آگهی استخدام سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی , آگهی استخدام سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی ۹۱ , آگهی استخدام سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی ۹۱در تمام استانهای کشور , آگهی استخدام سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی ۹۱در تمام استانهای کشورستخدام شرکت معتبر تولیدی در اصفهان , آگهی استخدام سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی ۹۱در تمام استانهای کشورردرسال1391 , آگهی استخدام سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی ۹۱در تمام استانهای کشورردرسال1391اآگهی استخدام سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی ۹۱در تمام استانهای کشوردرسال1391 , آگهی استخدام سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی ۹۱در تمام استانهای کشورردرسال1391اآگهی استخدام سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی ۹۱در تمام استانهای کشوردرسال1391ااآگهی استخدام سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی ۹۱در تمام استانهای کشوردرسال1391 , استخدام يك شركت فني و مهندسي بازرگاني , استخدام يك شركت فعال در زمينه نفت و گاز , استخدام يك شركت معتبر فروشگاه زنجيره‌اي بزرگ مواد غذايي , دعوت به همكاري يك مجتمع توليدي و صنعتي مادر , استانداری قزوین , استانداری قزوین استانداری قزوین , استخدام انشگاه , استخدام دانشگاه , استخدام های استان سراسر ایران , استخدام هيئت علمemplyment , بورسيه تحصيلي , شغل , اشتغال , ليسانس , استخدام فوق ديپلم , استخدام ليسانس , استخدام شركت نفت و گاز , استخدام سراسر ایران , استخدام بوشهر , استخدام عسلويه , آگهي استخدام یك شركت معتبر تولیدی و بازرگانی , بازار كار , بهترين آگهي , بلو نيوز , آخرين اخبار استخدام , استخدام جنوب , آگهي استخدام , استخدام در شركت نفت , استخدام كارشناس , آخرين خبر استخدام , استخدام شهرستان ها , استخدام استان , استخدام ياسوج , استخدام شهر كرداستخدامیهای روزنامه همشهری , نیازمندیهای تهران , بازار کار تهران امروز , بازار کار تهران و کرج , کار افرینی تهران , سایت ثبت نام شرکت , بهترین سایت استخدام , برتریتن اخبار استخدامی امروز , استخدامی ادارات تهران , استخدام کارمند در تهران , استخدام نیروی کار در تهران , استخدام کار گر در تهران , استخدام فاري , آگهي استخدام شركت ها , استخدام دولتي , استخدام غير دولتي , استخدام روز , شغل يابي , كاريابي , معرفي شغل ها , كرمان , سايت بازار كار كرمان آگهی های استخدام روز پنج شنبه 29تیر 91 , استخدام روز پنج شنبه 29 تیر 91 , استخدام پنج شنبه 29 تیر 91 , آگهی استخدام روز پنج شنبه 29 تیر 91 , آگهی های استخدام روز پنج شنبه29 /4/1391 , آگهی استخدام روز پنج شنبه29 /4/1391 , استخدام روز پنج شنبه29 /4/1391 , استخدام پنج شنبه29 /4/1391 , استخدام29 /4/1391 , استخدامی29 /4/1391 , استخدامی روز پنج شنبه 29 تیر 91 , سایت ثبت نام , فرم استخدام شرکت , آگهی ثبت نام شر کت ها , jobyab.ir , استخدام تیر 91 , فرم استخدامی29 /4/1391 , آگهی های استخدام پنج شنبه 29 تیر 91 , سايت استخدامي كرمان , استخدام ش شهر كرمان , سايت استخدام سراسر ایران , وبسايت كاريبي سراسر ایران , كاريابي سراسر ایران , كاريابي سراسر ایران استخدام شرکتی متعلق به بانک ملت در سراسر ایران(تا 29 اسفند 90) , استخدام های استان سراسر ایران استخدام های استان سراسر ایران , استخدام هيئت علمي تیرماه 91 سراسر ایران , بورسيه تحصيلي تیرماه 91 سراسر ایران , شغل تیرماه 91 سراسر ایران , اشتغال تیرماه 91 سراسر ایران , ليسانس تیرماه 91 سراسر ایران , استخدام فوق , بجنورود , شروان , استخدام شیروان , نیاز مندیهای خراسان , بازار کار خراسا ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت جاب یاب در بهمن ماه سال 90 تاسیس شد ه است فقط اخبار استخدامی را متشر می کند...و هیچ نوع مسئولیتی در قبال اطلاعات مندرج در سایت نخواهد داشت پشتبانی سایت:09170389940
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موضوعات

  • اخبار
  • فرصت هاي شغلي و استخدام
  • مراکز کاریابی و استخدام شهرهای ایران
  • اخبار استخدامی استان ها
  • استخدام براساس سطح تحصیلات
  • استخدام سازمان و ارگان ها
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 13926
  • کل نظرات : 1881
  • افراد آنلاین : 56
  • تعداد اعضا : 5655
  • آی پی امروز : 139
  • آی پی دیروز : 426
  • بازدید امروز : 546
  • باردید دیروز : 8,225
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 54
  • بازدید هفته : 20,222
  • بازدید ماه : 8,771
  • بازدید سال : 1,395,413
  • بازدید کلی : 21,297,640
  • کدهای اختصاصی
    استخدام بازار کار نیازمندیها جاب یاب ای استخدام نیازمندیهای استخدام نیازمندیهای همشری نیازمندیهای خبر جنوب نیازمندیهای خراسان نیازمندیهای استخدام بازار کار امروز